سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
آرشیو
سایر امکانات
IP شما :
استقلال هنوز قهرمان نشده است ! ولی میشه..........

استقلال امروز آرام است و هماهنگ، نتایج خوبی هم گرفته و تقریبا قهرمان نیم فصل شده و از آنسو در جام حذفی هم به نیمه نهایی رسیده و اگر برنده بازی شهرداری یاسوج و فولاد را شکست دهد به فینال جام حذفی هم می رسد این یعنی آنکه قهرمانی حذفی در تاریخ 14 بهمن ماه به این تیم کاملا نزدیک است اما هر دوی این موضوعها به این معنای قهرمانی قطعی استقلال نیست.

خیلی ها تصور می کنند کار تمام است و استقلال قهرمان لیگ برتر و جام حذفی خواهد شد اما آیا چنین اتفاقی رخ خواهد داد؟پاسخ به این سوال را باید آماری داد! این یعنی آنکه به آمار و تاریخ باید رجوع کرد و نتیجه گرفت.
استقلال امروز آرام است و هماهنگ، نتایج خوبی هم گرفته و تقریبا قهرمان نیم فصل شده و از آنسو در جام حذفی هم به نیمه نهایی رسیده و اگر برنده بازی شهرداری یاسوج و فولاد را شکست دهد به فینال جام حذفی هم می رسد این یعنی آنکه قهرمانی حذفی در تاریخ 14 بهمن ماه به این تیم کاملا نزدیک است اما هر دوی این موضوعها به این معنای قهرمانی قطعی استقلال نیست.
تیم فوتبال بهمن روزگاری 13 امتیاز از تیم دوم یعنی پرسپولیس جلو افتاده بود. آن روزها خیلی ها آن قهرمانی را قطعی می دانستند اما اتفاقاتی رخ داد که در نهایت پرسپولیس قهرمان لیگ شد! آن هم در اوج ناباوری!
اینکه چگونه چنین شد و چه دستهایی در کار بود بماند برای وقتی دیگر اما مهم این است که در جدول آماری ما یک اتفاق معکوس رخ داده است!
در این جدول سایپا هم وجود دارد که 2 سال پیش کاملا در صدر جدول جا خوش کرده بود و مدعی قهرمانی بود اما نهایتا تا مرز سقوط پیش رفت.
برق شیراز هم صدرنشین 3 فصل قبل بود اما نهایتا به لیگ دسته اول سقوط کرد و همچنان می کوشد تا به لیگ برتر بازگردد!
در چنین فضایی است که بحث ادامه دار می شود و استقلال تازه در نقطه آغاز قرار می گیرد.
کنترل تیمهای بزرگ و پرستاره بسیار سخت است. در واقع تیمهای اینچنینی به دلیل ذره بین مطبوعات و رسانه ها و همچنین بزرگی بازیکنانش همیشه در معرض خطر هستند و هر روز در بازی ساده ای می توانند شیراز آن تیم را از هم بپاشند نمونه اش بازی با سایپا مهر کرج بود که استقلال در معرض خطر حذف در آن قرار گرفت و نهایتا با دعوای جباری و کرار و مصاحبه مجبی جباری در آستانه دربی تا فروپاشی کامل پیش رفت و اگر درایت مدیرانش نبود هم جباری از دست می رفت و سرمایه ای ملی با خطر حذف از استقلال و تیم ملی پیش می رفت و هم خود استقلال در دربی شاید پیروز میدان نبود!
در واقع باید گفت خطر بیخ گوش استقلالیهاست و هر لحظه ممکن است اتفاقی مهم به جهت معکوس رخ دهد به ویژه حالا که با این صدرات رقبا انگیزه بسیار بزرگتری نسبت به این تیم دارند و گروههای اپوزوسیون در انتظار یک حرکت اشتباه و سود بردن از بالا رفتن توقع از این تیم هستند!
اپوزوسیون استقلال فعلا سکوت کرده و دلیلش هم این است که استقلال چه در بعد مدیریتی و چه در بعد مربیگری و بازیکنان عملکرد درستی داشته است اما این سکوت نمی تواند برای همیشه ادامه داشته باشد چرا که ذره بینی ها هر روز ریزتر می شوند و هیاهوها با توجه به صدارت استقلال بزرگتر می شود.
سکوت اپوزسیون به زودی خواهد شکست چراکه در صورت سکوت استقلال راهش را راحت تر ادامه می دهد و در صورت قهرمانی در 2 جام و صعود از "play off" و رسیدن به آسیا شاید دیگر حرفی برای گروههای مخالف باقی نماند!
همین حالا هم بعضا برخی نوشته ها و بعضی مصاحبه ها کاملا در فضای عجیبی رسانه ای می شوند و بعضا به مواردی بند می کنند که اصالتا قابلیت رسانه ای شدن را ندارند و گهگاه اصلا ارتباطی با خود استقلال هم پیدا نمی کند!
به هر حال استقلال روزهای سختی را در پیش خواهد داشت و اگرچه حمایت عمومی دارد اما طرح موارد کوچک و ریز بعضا آنقدر ادامه پیدا می کند که بزرگ می شود.
مسأله حسن روشن و یا حتی کسر سهمیه آسیایی را شاید باید در همین مقوله بسته بندی کرد که استقلال با آرامش از آنها عبور کرد اما موارد مشابه باز هم در راه خواهند بود که مدیران و مربیان استقلال با وجود قدرتنمایی در بخشهای قبلی هنوز در معرض خطر هستند!
به عنوان مثال مسأله مالی این باشگاه است که خاص این تیم نیست اما برای آنها که دوست ندارند این استقلال موفق شود به زودی خاص خواهد شد!
بله استقلال هنوز قهرمان نشده است و مصائب و مشکلات زیادی را پیش رو خواهد دید و باید دید که چگونه از این معضلها عبور می کند؟ چه دستهایی پشت پرده و چه گروه اپوزسیون می توانند سد راه ایه تیم شوند اگرچه به نظر می رسد استقلال در مواجهه با این مسائل آرامش خاصی داشته و از آنها عبورکرده است!



نوشته شده در تاریخ : چهارشنبه 90/9/23و در ساعت : 3:35 عصر - نویسنده : دختر آبی | نظر
آخرین مطالب :
درباره
دوستان
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
کــــلبه
لنگه کفش
سکوت ابدی
حسن آباد جرقویه علیا
پرپر
رنگین کمان
.: شهر عشق :.
ستاره سهیل
قافیه باران
پیروان ولایت
ماه و مهــــــــــــــر
گروه اینترنتی جرقه داتکو
.: هواداران دو آتیشه ی استقلال :.
هر چی تو بخوای
اصولی رایانه
باشگاه پرواز
.:توتویی:.
★ستاره ی سرخ★
ای دریغااااااااا
هر چی که دلت می خواد
true love
*ایستگـــــــــــــــــــــــــــاه انـــــــــــــــــــــرژی*
از فرش تا عرش
*دیدبان رایانه ای *
اخبارکامپیوتر و آی تی، دانلود انواع نرم افزارها
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
ما آخر رفاقتیم
دامپزشکی
میلاد کی مرام
شهد
نسل سوم
بسیجیان عملیاتی
زاغه نشین
یه دختر تنها
شقایق
magicschool
الکترونیک و کارما
طلبه ایرانی
هو العشق
حاج آقا مسئلةٌ
ミ★ミسکوت غمミ★ミ
Romance
محیا
فانوس
سبک جدیدی از زندگی
MUSIC DOWNLOAD
سایه
سحر
یکی مثل ما
هر چی بخوای اینجا هست...
اندیشمند
زندگی
چـــــاوش ( چه خبر از دنیا ؟؟؟؟)
anzalichi
فقط به خاطر تو
ایلار
من ودلم
ایستگاه دلتنگی
ضد پسر
دنیای تنهایی من
دنیای امروز
ورزش و سلامتی
ستاره تنها
اصلاحات اساسی
لبخــــــــ ــــ ــــــــد دل
یه دختر باحال
شناسنامه قالب
نام قالب : استقلال
طراح قالب :جاوا استت
سایت پشتیبان : یکتا دانلود
به قدرت : بلاگفا
Copyright © 2010 All Rights Reserved by blueblue.Blogfa.com