سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
آرشیو
سایر امکانات
IP شما :
فتح الله زاده آخرین وضعیت کرار ، پولادی ، مجیدی و خلعتبری را گزا

سلام دوستان....

ممنونم که بهم سر میزنید.....

این روزا میگن شاید کاپیتان برگرده....

همین خبر دل تمام هوادارارو خوش کرده.....

ایشالا که بیاد...:

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو یی به تشریح آخرین وضعیت این تیم، حرف و حدیث‌های پیرامون جدایی فرهاد مجیدی، معاوضه جاسم کرار با پولادی و جذب محمد رضا خلعتبری پرداخت.


* تکلیف جاسم کرار چه شد؟
روز گذشته صحبت‌هایی انجام دادیم و فردا نیز صحبت‌های نهایی را با او انجام می‌دهیم. مسئله مربوط به کرار از 2 حالت خارج نیست. او یا در استقلال به بازی‌اش ادامه می‌دهد و یا راهی مس کرمان خواهد شد تا با مهرداد پولادی معاوضه‌اش کنیم.

* با مسئولان کرمانی صحبت کرده‌اید. گفته می‌شود پولادی با مسی‌ها به مشکل خورده است؟
پولادی باید کمی حوصله کند. او باید به باشگاه و تیمی که با آن قرارداد دارد احترام بگذارد. وقتی قراردادی امضا می‌کنیم باید پایبند آن باشیم. از پولادی خواهش می‌کنم با حوصله‌تر باشد و اجازه دهد ما هم با مدیران باشگاه مس کرمان صحبت کنیم و انشاالله به نتیجه برسیم.

* تکلیف خلعتبری چه شد؟
خلعتبری با همکاران من صحبت کرده و ظاهرا برای انجام کارهایش به قطر رفته تا با مسئولان الغرافه صحبت کند. اگر قرار باشد خلعتبری به ایران برگردد یکی از گزینه‌های او استقلال است و احتمال زیادی وجود دارد که به استقلال بیاید.

* پس از رفتن فرهاد مجیدی صحبت‌های زیادی انجام شد و حتی او مصاحبه‌ای با یک روزنامه قطری انجام داد و گفت که با باشگاه استقلال مشکل داشته و استقلالی‌ها خیلی راحت با جدایی‌اش موافقت کرده‌اند. در این خصوص توضیح می‌دهید؟
مجیدی دیروز با من تماس گرفت و اعلام کرد که چنین حرف‌هایی نزده‌ام و گفت که حتی صحبت‌های جدیدی را هم انجام داده‌ام که همه آن را بدانند. متاسفانه برخی از دوستان که به دنبال مطالب جنجالی هستند بیشتر به مصاحبه‌ اول مجیدی که ترجمه‌ای هم بوده پرداختند اما مصاحبه‌ای که خود مجیدی انجام داد را کمتر دیدند و بازتاب دادند.
فرهاد مجیدی برای استقلال زحمت کشیده اما جالب است دوستان بدون اینکه با ما صحبت کنند به دنبال این هستند که همه را مقابل یکدیگر قرار دهند. حالا که این صحبت‌ها مطرح شده برای اولین بار این مسئله را عنوان می‌کنم که من اگر به فرهاد مجیدی اجازه دادم به آنجا برود در قبالش با او یک قرارداد یک ساله امضا کردم. یعنی فرهاد مجیدی سال آینده بازیکن تیم استقلال است و قراردادش را با ما تمدید کرده است. شما می‌دانید من به سادگی یک بازیکن را از دست نمی‌دهم. قرارداد تمدید شده مجیدی در دست ما است و فردا آن را به فدراسیون فوتبال می‌فرستم تا ثبت کنیم و جنبه رسمی پیدا کند.

* شاید صحبت‌های مجیدی با روزنامه قطری باعث به وجود آمدن شائبه شده است؟
مجیدی نمی‌تواند در یک کشور غریبه مشکلات را عنوان کند و مثلا بگوید به خاطر فرزندم به اینجا آمده‌ام. آن چیزی که مسلم است اینکه مجیدی بازیکن استقلال خواهد بود و هیچ اختلافی بین ما و ایشان نیست. اگر واقعا خبرنگاران واقعی به دنبال رصد کردن قضایا باشند به این نتیجه می‌رسند که اگر مجیدی با هر شخصی مشکل داشت با من مشکلی ندارد. من خیلی غصه خوردم برای اینکه مجیدی در همان مصاحبه اول اعلام کرده من با مدیران مشکل داشتم اما یک روزنامه به صراحت نوشته من با فتح الله زاده مشکل داشتم. اعتقاد دارم این مسئله بی‌انصافی است. درست نیست وقتی 2 نفر این قدر به هم اطمینان دارند را مقابل هم قرار دهیم. نوشتن این گونه مسائل تخریب من نیست؟ ایرادی ندارد اجازه دهید به ما هم حمله کنند. کارنامه من مشخص است و همانطور که فرهاد مجیدی اعلام کرده وقتی قرارداد 4 ماهه‌اش به اتمام برسد به استقلال برمی‌گردد و قرار داد جدیدش را منعقد کرده است.

* پس مجیدی سال آینده در استقلال بازی می‌کند...
 من از مجیدی خواستم حالا که به هیچ عنوان راضی به جدایی تو نیستم و تو چنین مشکلاتی دارد قراردادت را یک سال دیگر با ما تمدید کن. با شرایطی که فرهاد داشت به او کمک کردیم و در قبال این مسائل هم قرارداد او را یک سال دیگر تمدید کردیم تا در تیم ما توپ بزنند.

* این شائبه به وجود آمده حالا که مجیدی می‌خواهد به استقلال برگردد چرا به خاطر 4 ماه این تیم را ترک کرد؟ آیا مشکلات مجیدی تنها 4 ماهه است؟ حتی هواداران برایشان این سؤال به وجود آمده که شاید مجیدی به خاطر شرایط مالی مناسب این تیم را ترک کرده است...
من همیشه اساس کار را بر روی اعتماد می‌گذارم. از مجیدی در مورد قراردادش پرسیدم که او گفت مبلغ چندان زیادی نمی‌گیرد. شاید مجیدی مبلغی بیشتر از آن چیزی که ما در ایران به او می‌دادیم در تیم قطری گرفته باشد، شاید ما 4 ماه دیگر قراردادمان با مجیدی تمام می‌شد اما حالا با این کار یک سال دیگر او را در اختیار داریم که اگر تیم ما به امید خدا به مراحل بعد لیگ بعد قهرمانان آسیا صعود کرد بتوانیم از این بازیکن استفاده کنیم. ضمن اینکه ما در اینجا بیکار نبودیم و بازیکنی مثل جورکوویچ را به خدمت گرفتیم. این رفت و آمد‌ها در فوتبال هست و امیدوارم همه اجازه دهند تا ببیند ما چه تدبیری می‌کنیم و آینده استقلال چگونه می‌شود. درست نیست این گونه ما را به حاشیه ببرند اما ما این مسائل را هم به جان می‌خریم. من هر انتقادی را می‌پذیرم و کمتر با دوستان مطبوعاتی تماس می‌گیرم اما امیدوارم آنها نیز همه چیز را رعایت کنند.

* از بحث مجیدی بگذریم. علیپور گفته که رضا رجبی و روشن از آکادمی استقلال برکنار شدند. در این خصوص توضیح می‌دهید؟
حدود 15 رو پیش رجبی نزد من آمد و اعلام کرد به همه چیز رسیدگی شده و برائت از دادگاه گرفته‌ام و از حق خودم دفاع کرده‌ام. او گفت که استعفا نامه‌ای را می‌نویسم و تقدیم شما می‌کنم. متن استعفای او به دستم رسید. این اتفاق درست در زمانی افتاد که ما مشغول یار گیری برای نیم فصل بودیم چون زمان زیادی برای جذب بازیکنان خارجی نداشتیم. به او گفتم چند روز دیگر هم صبر کن تا جایگزینت را پیدا کنم. حالا هم با 2 و 3 نفر صحبت کرده‌ام و به احتمال فراوان تا روز دوشنبه یک هیئت امنا برای آکادمی استقلال معرفی خواهم کرد تا همه چیزی به صورت عادی ادامه پیدا کند.

* پس رضا رجبی تا زمان معرفی اعضای جدید آکادمی به کارش ادامه می‌دهد؟
من از ایشان خواستم تا روزی که هیئت امنا معرفی شود به کارش ادامه دهد.

* هفته گذشته جلسه‌ای را با هیئت مدیره برگزار کردید. فکر می‌کنید این جلسه برای حل مشکلات مالی تاثیر گذار بود؟
قبل از سفری که داشتم با چند بازیکن تیم در مورد مشکلات مالی‌شان صحبت کردم و توافقاتی انجام دادیم. قرار است در چند روز آینده به صورت تک تک با بازیکنان صحبت و در خصوص نحوه پرداخت با آنها توافق کنم. به زودی مبالغی را به دست می‌آوریم تا به آنها بدهیم. اعضای هیئت مدیره هم با من صحبت‌هایی انجام دادند تا منابعی را پیدا کنیم و این گونه به بازیکنان پول تزریق شود و با خیال آسوده به کارشان ادامه دهند.

* مجمع فدراسیون فوتبال نیز حرف و حدیث‌های زیادی داشت. نظر شما چیست؟
خوشحال هستم که با همین نصف و نیمه حرفه‌ای بودن که هستیم، هم موافق و هم مخالف حرفش را می‌زند. وقتی این اتفاق می‌افتد نشان می‌دهد که چالش وجود دارد ولی من همین چالش را هم به فال نیک می‌گیرم. از سوی دیگر ما فوتبالی هستیم و در جلسه آینده هیئت رئیسه حتما در این خصوص صحبت خواهیم کرد. شاید تفاهم کنیم چون کار بزرگی در بحث فوتبال در حال انجام شدن است. شما اجازه بدهید جلسه آینده هیئت رئیسه برگزار شود و خواهید دید که چراغ سبز‌های زیادی روشن می‌شود و با یک تفاهم و تعامل خوبی از این گذر گاه سخت عبور خواهیم کرد. در این چند روز، هم با مخالفین و هم با موافقین در تماس بودم ولی تحلیل من این است که به شما گفتم و امیدوار هستم به آرامش نسبی دست پیدا خواهیم کرد.

* ظاهرا برنامه نیم فصل دوم هم فشرده است و کادر فنی تیم شما را نگران کرده، چه برنامه‌ای برای این فشردگی دارید؟
این برنامه ریزی برای ما خیلی سخت است. ما حتی در نیم فصل هم نتوانستیم استراحت کنیم و بعد از این نیز 3 و 4 بازی سخت را باید در فاصله 4 روز به 4 روز انجام دهیم. این مسئله به تیم ما فشار جدی وارد می‌کند و امیدوارم از کورس رقابت عقب نیفتیم



نوشته شده در تاریخ : شنبه 90/10/10و در ساعت : 11:24 صبح - نویسنده : دختر آبی | نظر
آخرین مطالب :
درباره
دوستان
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
کــــلبه
لنگه کفش
سکوت ابدی
حسن آباد جرقویه علیا
پرپر
رنگین کمان
.: شهر عشق :.
ستاره سهیل
قافیه باران
پیروان ولایت
ماه و مهــــــــــــــر
گروه اینترنتی جرقه داتکو
.: هواداران دو آتیشه ی استقلال :.
هر چی تو بخوای
اصولی رایانه
باشگاه پرواز
.:توتویی:.
★ستاره ی سرخ★
ای دریغااااااااا
هر چی که دلت می خواد
true love
*ایستگـــــــــــــــــــــــــــاه انـــــــــــــــــــــرژی*
از فرش تا عرش
*دیدبان رایانه ای *
اخبارکامپیوتر و آی تی، دانلود انواع نرم افزارها
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
ما آخر رفاقتیم
دامپزشکی
میلاد کی مرام
شهد
نسل سوم
بسیجیان عملیاتی
زاغه نشین
یه دختر تنها
شقایق
magicschool
الکترونیک و کارما
طلبه ایرانی
هو العشق
حاج آقا مسئلةٌ
ミ★ミسکوت غمミ★ミ
Romance
محیا
فانوس
سبک جدیدی از زندگی
MUSIC DOWNLOAD
سایه
سحر
یکی مثل ما
هر چی بخوای اینجا هست...
اندیشمند
زندگی
چـــــاوش ( چه خبر از دنیا ؟؟؟؟)
anzalichi
فقط به خاطر تو
ایلار
من ودلم
ایستگاه دلتنگی
ضد پسر
دنیای تنهایی من
دنیای امروز
ورزش و سلامتی
ستاره تنها
اصلاحات اساسی
لبخــــــــ ــــ ــــــــد دل
یه دختر باحال
شناسنامه قالب
نام قالب : استقلال
طراح قالب :جاوا استت
سایت پشتیبان : یکتا دانلود
به قدرت : بلاگفا
Copyright © 2010 All Rights Reserved by blueblue.Blogfa.com