سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
آرشیو
سایر امکانات
IP شما :
فوتبال مدیون فرهاد مجیدی است......

در اثنایی که فوتبال ایران به سبب برخی زشتی‌ها انگشت‌نمای خلق شده و البته پرداختن به حواشی از سوی رسانه‌ها و هواداران به سوژه اصلی تبدیل شده است دیدن پاکی‌ها و مردانگی‌هایی که در فوتبال ایران رخ می‌دهد ضرورت بیشتری دارد. فرهاد مجیدی در دربی 73 رفتاری را تکرار کرد که از نظر اخلاقی بسیار ماندگار است

در اثنایی که فوتبال ایران به سبب برخی زشتی‌ها انگشت‌نمای خلق شده و البته پرداختن به حواشی از سوی رسانه‌ها و هواداران به سوژه اصلی تبدیل شده است دیدن پاکی‌ها و مردانگی‌هایی که در فوتبال ایران رخ می‌دهد ضرورت بیشتری دارد. فرهاد مجیدی در دربی 73 رفتاری را تکرار کرد که از نظر اخلاقی بسیار ماندگار است. بسته شدن بازوبند کاپیتانی بر بازوی بازیکنی جوان و تازه شکفته در استقلال بار دیگر یکدلی و یکرنگی را در بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایران که بی‌رقیب هم جلوه می‌کند، به رخ کشید. اول بار که فرهاد مجیدی بازوبند کاپیتانی را از دست‌های خود خارج کرد و هنگام تعویض بر بازوی اسماعیل شریفات بست برخی بر این باور بودند شخصیت استقلال به سخره گرفته شده است. اما فرهاد مجیدی بار دیگر این کار را تکرار کرد تا پیام مهمی را به گوش اهالی فوتبال برساند. کاپیتان استقلال پیش‌تر نیز منش و پهلوانی خود را به اثبات رسانده بود. از یاد نمی‌رود که او به چه دلیل از تیم ملی فوتبال ایران کنار رفت. متن نامه فرهاد مجیدی پس از خداحافظی از تیم ملی پرده از مکنونات قلبی کاپیتان استقلال برداشت: «می‌روم تا جا برای جوان‌ها باز بشود.»
آن روزها نیز گفته می‌شد فرهاد به خاطر برخی مسائل حاشیه‌ای از تیم ملی کنار رفته است اما به واقع هدف چیزی جز میدان دادن به جوان‌ها نبود همانطور که اکنون می‌بینیم فرهاد مجیدی با بستن بازوبند کاپیتانی بر دستان اسماعیل شریفات سعی می‌کند حرف‌های خود را که پیشتر از اهمیت میدان دادن به جوان‌ها زده بود بار دیگر اثبات کند. ابتدای فصل در همین استقلال تصور می‌شد ماجرای بستن بازوبند کاپیتانی به یک معضل و یک معمای غیرقابل حل تبدیل بشود اما اکنون بحث بستن بازوبند کاپیتانی در استقلال به یک مساله ساده و قابل حل تبدیل شده و هیچ یک از بازیکنان این تیم در پی تصاحب نوار زرد رنگی که فرهاد بر دست می‌بندد نیستند.
***
یک بار دیگر می‌توان شجاعت به خرج داد و فرهاد مجیدی را ستود. فوتبال ایران به فرهاد مجیدی مدیون است! فرهاد مجیدی به تماشاگران فوتبال می‌فهماند در عصری که بازیکن در اوج وقاحت و نامهربانی به صورت داور می‌کوبد، شادی‌های پس از گل به زشت‌ترین شکل ممکن به تصویر درمی‌آید و دلال‌ها در یورشی گسترده شیره جان فوتبال را در شیشه می‌کنند، زیبایی‌های زیادی را هم می‌توان در لابلای هجمه‌ای از پلشتی‌ها مشاهده کرد. فرهاد مجیدی را می‌ستاییم نه به خاطر گل‌هایی که در این فصل برای استقلال زد یا پاس‌های گلی که دارد 2 رقمی می‌شود و نه محبوبیت فراوانی که میان خیل عظیم هواداران آبی برخوردار است.
فرهاد مجیدی به خاطر پهلوانی‌اش، به خاطر مردانگی‌اش، به خاطر از خودگذشتگی‌اش مورد توجه و ستایش است. اسماعیل شریفات به عنوان یک بازیکن جوان امروز به خوبی در مکتب استقلال یاد می‌گیرد که ارزش‌ها در میدان بازی چیزهای دیگری است و آنها که می‌مانند تنها آقای گل‌ها، مردان پاس‌ گل‌ها، زیدان‌ها، مسی‌ها، رونالدوها و جادوگران و ساحران نیستند و بااخلاق‌مداری می‌توان همچنان یاد تختی‌ها، دهداری‌ها و نامجوها را زنده نگه داشت.



نوشته شده در تاریخ : چهارشنبه 90/9/23و در ساعت : 3:37 عصر - نویسنده : دختر آبی | نظر
استقلال هنوز قهرمان نشده است ! ولی میشه..........

استقلال امروز آرام است و هماهنگ، نتایج خوبی هم گرفته و تقریبا قهرمان نیم فصل شده و از آنسو در جام حذفی هم به نیمه نهایی رسیده و اگر برنده بازی شهرداری یاسوج و فولاد را شکست دهد به فینال جام حذفی هم می رسد این یعنی آنکه قهرمانی حذفی در تاریخ 14 بهمن ماه به این تیم کاملا نزدیک است اما هر دوی این موضوعها به این معنای قهرمانی قطعی استقلال نیست.

خیلی ها تصور می کنند کار تمام است و استقلال قهرمان لیگ برتر و جام حذفی خواهد شد اما آیا چنین اتفاقی رخ خواهد داد؟پاسخ به این سوال را باید آماری داد! این یعنی آنکه به آمار و تاریخ باید رجوع کرد و نتیجه گرفت.
استقلال امروز آرام است و هماهنگ، نتایج خوبی هم گرفته و تقریبا قهرمان نیم فصل شده و از آنسو در جام حذفی هم به نیمه نهایی رسیده و اگر برنده بازی شهرداری یاسوج و فولاد را شکست دهد به فینال جام حذفی هم می رسد این یعنی آنکه قهرمانی حذفی در تاریخ 14 بهمن ماه به این تیم کاملا نزدیک است اما هر دوی این موضوعها به این معنای قهرمانی قطعی استقلال نیست.
تیم فوتبال بهمن روزگاری 13 امتیاز از تیم دوم یعنی پرسپولیس جلو افتاده بود. آن روزها خیلی ها آن قهرمانی را قطعی می دانستند اما اتفاقاتی رخ داد که در نهایت پرسپولیس قهرمان لیگ شد! آن هم در اوج ناباوری!
اینکه چگونه چنین شد و چه دستهایی در کار بود بماند برای وقتی دیگر اما مهم این است که در جدول آماری ما یک اتفاق معکوس رخ داده است!
در این جدول سایپا هم وجود دارد که 2 سال پیش کاملا در صدر جدول جا خوش کرده بود و مدعی قهرمانی بود اما نهایتا تا مرز سقوط پیش رفت.
برق شیراز هم صدرنشین 3 فصل قبل بود اما نهایتا به لیگ دسته اول سقوط کرد و همچنان می کوشد تا به لیگ برتر بازگردد!
در چنین فضایی است که بحث ادامه دار می شود و استقلال تازه در نقطه آغاز قرار می گیرد.
کنترل تیمهای بزرگ و پرستاره بسیار سخت است. در واقع تیمهای اینچنینی به دلیل ذره بین مطبوعات و رسانه ها و همچنین بزرگی بازیکنانش همیشه در معرض خطر هستند و هر روز در بازی ساده ای می توانند شیراز آن تیم را از هم بپاشند نمونه اش بازی با سایپا مهر کرج بود که استقلال در معرض خطر حذف در آن قرار گرفت و نهایتا با دعوای جباری و کرار و مصاحبه مجبی جباری در آستانه دربی تا فروپاشی کامل پیش رفت و اگر درایت مدیرانش نبود هم جباری از دست می رفت و سرمایه ای ملی با خطر حذف از استقلال و تیم ملی پیش می رفت و هم خود استقلال در دربی شاید پیروز میدان نبود!
در واقع باید گفت خطر بیخ گوش استقلالیهاست و هر لحظه ممکن است اتفاقی مهم به جهت معکوس رخ دهد به ویژه حالا که با این صدرات رقبا انگیزه بسیار بزرگتری نسبت به این تیم دارند و گروههای اپوزوسیون در انتظار یک حرکت اشتباه و سود بردن از بالا رفتن توقع از این تیم هستند!
اپوزوسیون استقلال فعلا سکوت کرده و دلیلش هم این است که استقلال چه در بعد مدیریتی و چه در بعد مربیگری و بازیکنان عملکرد درستی داشته است اما این سکوت نمی تواند برای همیشه ادامه داشته باشد چرا که ذره بینی ها هر روز ریزتر می شوند و هیاهوها با توجه به صدارت استقلال بزرگتر می شود.
سکوت اپوزسیون به زودی خواهد شکست چراکه در صورت سکوت استقلال راهش را راحت تر ادامه می دهد و در صورت قهرمانی در 2 جام و صعود از "play off" و رسیدن به آسیا شاید دیگر حرفی برای گروههای مخالف باقی نماند!
همین حالا هم بعضا برخی نوشته ها و بعضی مصاحبه ها کاملا در فضای عجیبی رسانه ای می شوند و بعضا به مواردی بند می کنند که اصالتا قابلیت رسانه ای شدن را ندارند و گهگاه اصلا ارتباطی با خود استقلال هم پیدا نمی کند!
به هر حال استقلال روزهای سختی را در پیش خواهد داشت و اگرچه حمایت عمومی دارد اما طرح موارد کوچک و ریز بعضا آنقدر ادامه پیدا می کند که بزرگ می شود.
مسأله حسن روشن و یا حتی کسر سهمیه آسیایی را شاید باید در همین مقوله بسته بندی کرد که استقلال با آرامش از آنها عبور کرد اما موارد مشابه باز هم در راه خواهند بود که مدیران و مربیان استقلال با وجود قدرتنمایی در بخشهای قبلی هنوز در معرض خطر هستند!
به عنوان مثال مسأله مالی این باشگاه است که خاص این تیم نیست اما برای آنها که دوست ندارند این استقلال موفق شود به زودی خاص خواهد شد!
بله استقلال هنوز قهرمان نشده است و مصائب و مشکلات زیادی را پیش رو خواهد دید و باید دید که چگونه از این معضلها عبور می کند؟ چه دستهایی پشت پرده و چه گروه اپوزسیون می توانند سد راه ایه تیم شوند اگرچه به نظر می رسد استقلال در مواجهه با این مسائل آرامش خاصی داشته و از آنها عبورکرده است!



نوشته شده در تاریخ : چهارشنبه 90/9/23و در ساعت : 3:35 عصر - نویسنده : دختر آبی | نظر
زنده باد پریویز خان سوبله چوبله..!!!!!

سلام دوستان خوبم.....

استقلالی ها به همتون تبریک میگم.....

وااااااااای نمیتونید درک کنید که چقدر خوشحالم.................

برد اس اس قهرمانو به تمام شما تبریک و تهنیت عرض میکنم 

 تا باشه ازاین بردهای شیرین باشه.........

             نظر یادتون نره

 

جا دارد به خاطر این صحبت از تمامی هواداران، کادر فنی، بازیکنان پرسپولیس و بخصوص علی کریمی عذرخواهی و اعلام می‌کنم قصد هیچ گونه بی‌احترامی به پرسپولیس و هوادارانش را نداشتم. از همین رو به خاطر آن صحبت از تمامی دوستانم در تیم پرسپولیس عذرخواهی کرده و برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

حنیف عمران‌زاده در خصوص صحبت‌هایی که پس از بازی با پرسپولیس انجام داده بود،‌ گفت: بعد از بازی خیلی خوشحال بودم و هنگامی که از من سوال پرسیدند آنگونه جواب دادم که برد پرسپولیس برای ما عادی شده است. جا دارد به خاطر این صحبت از تمامی هواداران، کادر فنی، بازیکنان پرسپولیس و بخصوص علی کریمی عذرخواهی و اعلام می‌کنم قصد هیچ گونه بی‌احترامی به پرسپولیس و هوادارانش را نداشتم. از همین رو به خاطر آن صحبت از تمامی دوستانم در تیم پرسپولیس عذرخواهی کرده و برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.
مدافع استقلال تاکید کرد: افتخار می‌کنم که چند دوره در تیم ملی در کنار علی کریمی حضور داشتم و به هیچ عنوان دوست ندارم او به خاطر صحبت‌های من ناراحت باشد.
در فوتبال برد و باخت وجود دارد و اگر حرفی زده‌ام به خاطر خوشحالی پیروزی در دربی بود. اعتقاد دارم تا استقلال نباشد، پرسپولیس نیست و بالعکس و این دو تیم بدون یکدیگر و هوادارانش جذابیتی ندارند.
عمران‌زاده در پایان در خصوص مصدومیت خود گفت: خوشبختانه شرایطم خوب شده و از کادر پزشکی و ماساژور تیم تشکر می‌کنم که من را به بازی با پرسپولیس رساندند.



نوشته شده در تاریخ : یکشنبه 90/9/20و در ساعت : 3:30 عصر - نویسنده : دختر آبی | نظر
تیموریان:کاش مجیدی پاسم را به گل تبدیل میکرد........

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: دوست داشتم فرهاد مجیدی پاس من را دریافت می کرد و آن را به ثمر می نشاند.آندرانیک تیموریان معتقد است استقلال در دربی شایسته پیروزی بوده اما نمی توان این تیم را از حالا قهرمان 2 جام دانست. گفتگو با آندو در ادامه آمده است.

آندرانیک تیموریان معتقد است استقلال در دربی شایسته پیروزی بوده اما نمی توان این تیم را از حالا قهرمان 2 جام دانست. گفتگو با آندو در ادامه آمده است.
*از دربی بگو... بهترین برد استقلال در 30 سال اخیر بدست آمد.
- می دانستیم بازی دشواری مقابل پرسپولیس داریم. بعد از بازی خیلی ها عنوان کردند پرسپولیس ضعیف بوده و بازیکنانش نبوده اند و... اما اینطور نبود. مگر کریمی و نوری و زارع و رضایی و ... بازیکنان کوچکی هستند؟ آنها این همه ملی پوش دارند. عده ای می خواهند با مطرح کردن این مسائل برد ما را لوث کنند اما ره به جایی نمی برند، چون مردم بهترین قاضی هستند و می دانند که کدام بهتر بازی کرد.
* دل پری داری...
- دوست ندارم برد ما را کوچک جلوه دهند. ما خیلی زحمت کشیدیم تا این موفقیت بدست آید و حالا می خواهند برای ما حاشیه درست کنند.
* قبول داری پرسپولیس آن تیمی که هوادارانش انتظار دارند نیست؟
- شاید هواداران این تیم راضی نباشند اما نباید با احساسات هواداران استقلال بازی شود. استقلال هم قبلا با بحران مواجه بوده اما هیچوقت نگفته ایم ما ضعیف بودیم و حریف تکمیل.
* بازی را چطور دیدی؟
- در طول 90 دقیقه بازی پایاپای بود اما با برنامه ریزی که داشتیم، می دانستیم پرسپولیس در وقت های اضافه از نظر بدنی کم می آورد و اتفاقا ما از این بابت سرتر بودیم و با اقتدار دربی 73 را هم بردیم.
* پاس گل سوم را هم تو دادی...
- من در آن لحظه فرهاد مجیدی را دیدم و پاسم را هم برای او فرستادم اما فرهاد هوشیار بود و احتمال داد که در آفساید باشد؛ به همین خاطر رها کرد و شریفات پاسم را به گل تبدیل کرد. دوست داشتم فرهاد هم در این دربی گل بزند اما خوشحالم که پاسم به گل مبدل گشت.
* این نتیجه باعث شد حمید استیلی از پرسپولیس برود.
- بعد از اتمام بازی وقتی استیلی را دیدم واقعا دلم به حالش سوخت. معلوم بود دل پرخونی دارد. ای کاش رفتن ایشان از پرسپولیس در پایان دربی اتفاق نمی افتاد. به هرحال فوتبال همین است و جمعه روز بد فوتبالی استیلی بود.
* استقلال در لیگ و حذفی شرایط خوبی دارد. به نظر نمی رسد کار سختی برای قهرمانی دراین 2 جام داشته باشید. درست است؟
- اصلا با این قضیه موافق نیستم. در جام حذفی هنوز 2 بازی دشوار دیگر باقی مانده و کوچکترین اشتباهی می تواند به ما ضربه بزند. در لیگ هم که فرصت زیادی تا پایان فصل وجود دارد. باید هوشیار باشیم تا بتوانیم هر 2 جام را فتح کنیم و قدرتمان را به رخ بکشیم. ما مدعی اصلی قهرمانی هستیم اما این مهم فقط با تلاش مضاعف بدست می آید.
* بازی با صنعت نفت را چطور ارزیابی می کنی؟
- بازی دشواری داریم. تیم آبادانی حریف سرسختی است. آنها هفته قبل هم نتیجه خوبی گرفته اندو قطعا برای کسب امتیاز به تهران می آیند. ما هم استقلال هستیم و به دنبال پیروزی. هدف ما کسب 3 امتیاز است تا فاصله مان را با تیم دوم جدول دوباره به عدد 6 برسانیم.
*حرف آخر؟
- هواداران ما واقعا سنگ تمام گذاشتند. من هیچ بی احترامی از آنها نشنیدم و خوشحالم که پاسخ محبت هایشان را با این پیروزی دادیم.



نوشته شده در تاریخ : یکشنبه 90/9/20و در ساعت : 3:27 عصر - نویسنده : دختر آبی | نظر
زنده باد استقلال

مدیرعامل باشگاه استقلال با ابراز خرسندی از برتری تیمش در دربی 73 تهران گفت: آنهایی که شکست در دربی را توجیه می‌کنند، بهتر است به جای توجیه کردن باخت خود بگویند نتوانستیم و زورمان به استقلال نرسید.

علی فتح الله زاده  با بیان این مطلب افزود: در دو سال گذشته ما فقط یک بار پرسپولیس را نبردیم، بلکه چهار بار این تیم را شکست دادیم، آیا در این چهار بازی همیشه شانس و اقبال همراه ما بوده است؟!
وی افزود: واقعا متاسفم وقتی پرسپولیسی‌ها بازیکن خود را قبول ندارند و می گویند بازیکنان ما در حد و اندازههای استقلال نیستند چطور انتظار دارند آنها بازی کنند؟ وقتی می گویند بازیکن نداریم و بازیکنان ما شرایط خوبی ندارند با این رویه و برخورد خود آنها را از بین می برند.
مدیرعامل استقلال خاطرنشان کرد: پرسپولیسی‌هایی که روز جمعه مقابل ما بازی کردند کدامشان از بازیکنان استقلال کمتر بودند؟ کریمی خودش یک تیم است، آیا او بازیکن کوچکی است؟ آیا نوری، رضایی، اولادی، حقیقی و بادامکی بازیکنان کوچک و کمی هستند؟ همین پرسپولیس در بازی روز جمعه 6 بازیکن ملی پوش در زمین داشت. البته در این تیم بازیکنانی چون اولادی هستند که می توانند و شرایطش را دارند که به تیم ملی دعوت شوند. آیا این تیمی که مقابل ما بازی کرد با این شرایط کوچک بوده است؟
فتح الله زاده خاطر نشان کرد: پرسپولیسی‌ها می گویند نیمکت استقلال قویتر از ماست، قبول اما در بازی روز جمعه نفرات نیمکت نشین ما چه تاثیری در جریان بازی داشتند؟ ما تا قبل از وقتهای اضافه فقط یک تعویض داشتیم و بعد از گل دوم تعویضهای آقای مظلومی شروع شد. ما با همان بازیکنانی که بازی را آغاز کردیم به دو گل رسیدیم. با این شرایط می‌بینید که چیزی بیشتر از پرسپولیس نداشتیم.
وی در ادامه هواداران پرسپولیس را همچون هواداران استقلال فهیم خواند و گفت: هواداران پرسپولیس می‌فهمند و درک می‌کنند تیمشان چه شرایطی دارد. پرسپولیسی‌ها بهتر است به جای توجیه کردن باخت خود بگویند نتوانستیم و زورمان به استقلال نرسید. مگر استقلال به پرسپولیس نباخته است؟ ما هم باخته‌ایم. آیا ما زمان باختها شکست را توجیه کردیم؟ من خودم هر وقت که مغلوب پرسپولیس شدیم اولین نفری بودم که در رختکن این تیم حضور یافته و موفقیتشان را تبریک گفته‌ام. اینکه پیروزی حریف را تبریک بگوییم و تحمل باخت را داشته باشیم چیزی از ما کم نمی‌کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به حواشی دربی 73 گفت: متاسفانه آنقدر فشار و استرس برای بازیکنان ایجاد می‌کنند که بازیکنی ارزشمند مانند علی کریمی که اسطوره فوتبال ماست عصبی شده و کنترل خود را از دست می‌دهد. پرسپولیسی‌ها به جای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای بهتر است قبول کنند که در بازی مقابل استقلال اسیر غفلت خود شدند و ما از غفلت آنها نهایت استفاده را کردیم. در عین حال معتقدم تا پیش از پایان بازی ما باید به گل می رسیدیم چرا که یک ضربه به تیر زدیم یک پنالتی هم روی برهانی صورت گرفت که داور از کنار آن به سادگی گذشت البته اظهارنظر در این خصوص را به کارشناسان واگذار می‌کنم!
فتح الله زاده با یادآوری این نکته که فوتبال برد و باخت دارد، گفت: ما این بار پرسپولیس را بردیم و با اقتدار پیروز شدیم. ما دو بار این تیم را یک بر صفر شکست دادیم یک بار 2 بر صفر و این بار 3 بر صفر واقعا نمی‌دانم چطور در دربی پیروز شویم تا حرف و حدیثی باقی نماند و نگویند استقلال شانسی بازی را برده است.
وی تاکید کرد: اعتقاد دارم که مسئولان پرسپولیس باید تیمشان را تقویت کنند. وقتی آنها خودشان بازیکنانشان را قبول ندارند و می‌گویند بازیکن نداریم چطور می‌خواهند از بازیکنی که به زمین و میدان می‌رود انتظار معجزه داشته باشند. آنهایی که چنین ادعایی را مطرح می‌کنند مگر در بازی رفت همه بازیکنان پرسپولیس در زمین حاضر نبودند، پس چطور این تیم با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد؟ فکر می‌کنم این حرف‌ها بهانه باشد، بهانه‌هایی که هواداران پرسپولیس هم به خوبی آنها را می‌شناسند.
مدیرعامل باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: پرسپولیسی‌ها می‌گویند آمادگی حضور در دربی را نداشتیم ما هم آمادگی حضور نداشتیم. جباری در حالی برای استقلال بازی کرد که بیمار بود. ما در این بازی خسرو حیدری را نداشتیم، کرار را هم نداشتیم. اینها خودشان یک تیم هستند، آیا ما که در غیاب آنها بازی کردیم باید گلایه کنیم؟ اگر بازی بنا به درخواست باشگاه پرسپولیس دو هفته به تعویق می‌افتاد و آنوقت بازیکنان ما محروم و مصدوم می‌شدند و درخواست می‌کردیم بازی به تعویق بیفتد فدراسیون چطور می‌خواست برنامه ریزی کند؟
فتح الله زاده با ابراز تاسف از جدایی حمید استیلی از پرسپولیس گفت: حمید یک مربی فهیم و تواناست که واقعا از بابت جدایی او از پرسپولیس ناراحت شدم. تیم او در دربی به ویژه در دقایق پایانی نیمه دوم خیلی خوب بازی کرد اما نتوانست نتیجه بگیرد. با این شرایط حمید استیلی را با شرایط بسیار بد و ناراحت کننده از پرسپولیس رفت. به عقیده من مسئولان باشگاه پرسپولیس به جای اینکه عنوان می‌کردند بازیکن نداریم بهتر بود به بازیکنان خود روحیه می‌دادند. آنها بازیکن داشتند، چرا که با همین تیم در اصفهان تیم قدرتمند ذوب آهن را شکست دادند.
وی با انتقاد از زمان برگزاری دربی 73 گفت: باور کنید برای ما هم خیلی سنگین بود که در عرض یک هفته خود را برای دیدار با پرسپولیس آماده کنیم. آنهایی که می‌گویند عزیزالله محمدی روی رفاقت با من چنین زمانی را برای برگزاری دربی در نظر گرفته بداند ما هم راضی به برگزاری بازی در این زمان نبودیم. من حتی مصاحبه هم کردم و خواهان تعویق زمان برگزاری دربی شدم. خدا شاهد است که ما هم راضی نبودیم و آنها که می‌گویند رفاقت فتح الله زاده با عزیز محمدی باعث تعیین زمان دربی شده به والله درست نمی‌گویند.
مدیرعامل باشگاه استقلال یادآور شد: اگر عزیز محمدی رفیق من بود چرا در هفته سیزدهم که ما با تیم صبا در قم بازی داشتیم بازی ما را به مانند پرسپولیسی‌ها به عقب نینداخت؟ آن هم در شرایطی که بازیکنان ملی پوش ما بر خلاف پرسپولیسی‌ها دو بازی سنگین را انجام داده بودند و باید در شهرستان به میدان می‌رفتند. من این حرف‌ها و توجیه‌ها را که فتح الله زاده با عزیز محمدی رفیق است را قبول ندارم. افرادی که چنین مسائلی را مطرح می کنند باید ظرفیت شکست را داشته باشند.
فتح الله زاده افزود: علی کریمی که به اعتقاد من بازیکن ارزشمند برای پرسپولیس، فوتبال ایران و حتی آسیاست متاثر از این جو دست به پرخاشگری زد. من با این حال از کریمی تشکر می کنم چرا که در پایان مسابقه مرا در راهرو ورزشگاه دید و با هم روبوسی کردیم و پیروزی استقلال را به من تبریک گفت. این نشان می‌دهد او بازیکن بزرگی است و باخت تیمش را پذیرفته است.
وی با تعریف و تمجید از عملکرد پرویز مظلومی در تیم استقلال گفت: مظلومی نان دلش را می‌خورد. او ادعایی ندارد و پز مربیان پرمدعا را نمی‌گیرد. او صادقانه زحمت می‌کشد و تلاش می‌کند و ثمره این تلاشش را با موفقیت‌های اخیر گرفته است. امیدوارم این موفقیت‌ها تداوم داشته باشد.
وی از جذب یک فوروارد سرزن و یک دفاع برای تیم استقلال خبر داد و گفت: شرایط سخت و سنگینی داریم، چرا که در بهمن‌ماه یک بازی سنگین را با تیم ذوب آهن داریم و در صورت پیروزی در این مسابقه دیداری دشوارتر با نماینده عربستان خواهیم داشت. باید خود را برای بازی‌هایی سخت و دشوار آماده کنیم که برای تیم تعیین کننده است



نوشته شده در تاریخ : یکشنبه 90/9/20و در ساعت : 3:26 عصر - نویسنده : دختر آبی | نظر
   1   2   3      >
آخرین مطالب :
درباره
دوستان
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
کــــلبه
لنگه کفش
سکوت ابدی
حسن آباد جرقویه علیا
پرپر
رنگین کمان
.: شهر عشق :.
ستاره سهیل
قافیه باران
پیروان ولایت
ماه و مهــــــــــــــر
گروه اینترنتی جرقه داتکو
.: هواداران دو آتیشه ی استقلال :.
هر چی تو بخوای
اصولی رایانه
باشگاه پرواز
.:توتویی:.
★ستاره ی سرخ★
ای دریغااااااااا
هر چی که دلت می خواد
true love
*ایستگـــــــــــــــــــــــــــاه انـــــــــــــــــــــرژی*
از فرش تا عرش
*دیدبان رایانه ای *
اخبارکامپیوتر و آی تی، دانلود انواع نرم افزارها
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
ما آخر رفاقتیم
دامپزشکی
میلاد کی مرام
شهد
نسل سوم
بسیجیان عملیاتی
زاغه نشین
یه دختر تنها
شقایق
magicschool
الکترونیک و کارما
طلبه ایرانی
هو العشق
حاج آقا مسئلةٌ
ミ★ミسکوت غمミ★ミ
Romance
محیا
فانوس
سبک جدیدی از زندگی
MUSIC DOWNLOAD
سایه
سحر
یکی مثل ما
هر چی بخوای اینجا هست...
اندیشمند
زندگی
چـــــاوش ( چه خبر از دنیا ؟؟؟؟)
anzalichi
فقط به خاطر تو
ایلار
من ودلم
ایستگاه دلتنگی
ضد پسر
دنیای تنهایی من
دنیای امروز
ورزش و سلامتی
ستاره تنها
اصلاحات اساسی
لبخــــــــ ــــ ــــــــد دل
یه دختر باحال
شناسنامه قالب
نام قالب : استقلال
طراح قالب :جاوا استت
سایت پشتیبان : یکتا دانلود
به قدرت : بلاگفا
Copyright © 2010 All Rights Reserved by blueblue.Blogfa.com