سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
آرشیو
سایر امکانات
IP شما :
مجیدی،جباری یا تیموریان؟
مجیدی، جباری رحـمتی یـا تیمـوریان؟!
باشگاه استقلال در اقدامی متفاوت بازیکن اخلاق خود را در نیم فصل نخست انتخاب کرد. در این انتخاب کیانوش رحمتی به عنوان مرد اخلاق برگزیده شد

باشگاه استقلال در اقدامی متفاوت بازیکن اخلاق خود را در نیم فصل نخست انتخاب کرد. در این انتخاب کیانوش رحمتی به عنوان مرد اخلاق برگزیده شد. حالا مسوولان باشگاه استقلال می‌خواهند بازیکن برتر نیم فصل نخست خود را هم برگزینند و به زودی مرد برتر استقلال انتخاب خواهد شد.
اما مرد برتر استقلال در نیم فصل اول چه کسی خواهد بود؟ آمار نشان می‌دهد فرهاد مجیدی از نظر تاثیرگذاری در رتبه بهتری نسبت به سایر رقبایش در استقلال قرار دارد و بعد از او نگاه‌ها متوجه مجتبی جباری است.
جباری هم آمار گلزنی خوبی در نیم فصل نخست دارد. او 7 گل زده و تعداد پاس‌های گلش عدد 7 را نشان می‌دهد. بعد از او مهدی رحمتی در استقلال عملکرد بسیار خوبی دارد. رحمتی با واکنش‌هایش به خصوص در بازی اول مقابل سپاهان و پس از آن داماش و فجرسپاسی و واکنش‌های به یادماندنی در دربی نفر سوم است.
رحمتی به جز بازی با صنعت نفت آبادان که منجر به شکست خانگی استقلال شد عملکرد بدی نداشته است و در 16 بازی یکی از ارکان موفقیت استقلال لقب گرفت. اما بعد از رحمتی نگاه‌ها متوجه آندرانیک تیموریان است. آندو اگرچه فقط یک گل زد اما در اغلب گل‌های استقلال در نیم فصل رد پای او مشاهده می‌شود.
در واقع آندو در بسیاری از گل‌ها شروع‌کننده بود ضمن اینکه از نظر برآورده کردن خواسته‌های دفاع تیمی نیز جزو بهترین‌های لیگ به شمار می‌رود. با این حال فرهاد مجیدی که شاید بهترین بازیکن نیم فصل لیگ هم به شمار می‌رود از نظر تاثیرگذاری بالاتر از همه ستاره‌های استقلال قرار دارد.
دور از ذهن نیست که باشگاه استقلال هم در نهایت فرهاد را به عنوان بهترین بازیکن نیم فصل خود برگزیند. البته ممکن است مسوولان باشگاه استقلال با جدایی فرهاد مجیدی و در جهت بالا بردن روحیه دیگر بازیکنان گزینه دیگری را به عنوان مرد برتر تیم خود در نیم فصل اول معرفی کنند.



نوشته شده در تاریخ : شنبه 90/10/3و در ساعت : 4:15 عصر - نویسنده : دختر آبی | نظر
گگزارش و حاشیه های تمرین امروز صبح استقلال

تمرین نوبت صبح تیم استقلال در غیاب پرویز مظلومی و با حضور آرش برهانی برگزار شد.

استقلال که چند روزی است تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌کند از ساعت 10 صبح امروز در غیاب پرویز مظلومی تمرینات بدنسازی و هوازی خود را زیر نظر مولایی مربی بدن‌ساز و دیگر اعضای کادر فنی برگزار کرد.
*‌علاوه بر مظلومی، آتیلا حجازی به دلیل حضور در تورنمنتی که در مالزی برای بزرگداشت پدرش برگزار می‌شود در تمرین استقلال شرکت نکرد. همچنین هنکه مربی آلمانی آبی پوشان از روز سه شنبه به تمرینات این تیم اضافه می‌شود.
* بازیکنان خارجی که در 2 روز گذشته در تمرینات این تیم شرکت می‌کردند امروز غایب بودند. ظاهرا این دو نفر برای تسویه حساب خود کارهای نهایی را انجام می‌دهند.
* مهدی رحمتی مثل روز گذشته در تمرین آبی پوشان شرکت نداشت اما آرش برهانی پس از چند جلسه غیبت پا به پای بازیکنان تمرین کرد.
*امیر آبادی، میداودی و حمید عزیززاده از مصدومان تیم استقلال هستند. خسرو حیدری هم که دوران پایانی مصدومیت را پشت سر می‌گذارد امروز تمرینات ویژه ای را زیر نظر کادر پزشکی انجام داد.
* بحث حضور مصطفی دنیزلی یکی از سوژه‌های اصلی تمرین استقلال بود و بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در این خصوص صحبت می‌کردند.
* تعویض نیمکت‌های ورزشگاه دستگردی که هفته گذشته صورت گرفت یکی دیگر از سوژه‌های بازیکنان بود. آنها با طعنه می‌گفتند اگر این نیمکت‌ها زودتر تعویض می‌شد شاید ایران سهمیه خود را در لیگ قهرمانان آسیا از دست نمی‌داد و انها مجبور نبودند در پلی آف بازی کنند.
تمرین بعد از ظهر استقلال از ساعت 15:30 در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود



نوشته شده در تاریخ : شنبه 90/10/3و در ساعت : 4:14 عصر - نویسنده : دختر آبی | نظر
آخرین مطالب :
درباره
دوستان
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
کــــلبه
لنگه کفش
سکوت ابدی
حسن آباد جرقویه علیا
پرپر
رنگین کمان
.: شهر عشق :.
ستاره سهیل
قافیه باران
پیروان ولایت
ماه و مهــــــــــــــر
گروه اینترنتی جرقه داتکو
.: هواداران دو آتیشه ی استقلال :.
هر چی تو بخوای
اصولی رایانه
باشگاه پرواز
.:توتویی:.
★ستاره ی سرخ★
ای دریغااااااااا
هر چی که دلت می خواد
true love
*ایستگـــــــــــــــــــــــــــاه انـــــــــــــــــــــرژی*
از فرش تا عرش
*دیدبان رایانه ای *
اخبارکامپیوتر و آی تی، دانلود انواع نرم افزارها
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
ما آخر رفاقتیم
دامپزشکی
میلاد کی مرام
شهد
نسل سوم
بسیجیان عملیاتی
زاغه نشین
یه دختر تنها
شقایق
magicschool
الکترونیک و کارما
طلبه ایرانی
هو العشق
حاج آقا مسئلةٌ
ミ★ミسکوت غمミ★ミ
Romance
محیا
فانوس
سبک جدیدی از زندگی
MUSIC DOWNLOAD
سایه
سحر
یکی مثل ما
هر چی بخوای اینجا هست...
اندیشمند
زندگی
چـــــاوش ( چه خبر از دنیا ؟؟؟؟)
anzalichi
فقط به خاطر تو
ایلار
من ودلم
ایستگاه دلتنگی
ضد پسر
دنیای تنهایی من
دنیای امروز
ورزش و سلامتی
ستاره تنها
اصلاحات اساسی
لبخــــــــ ــــ ــــــــد دل
یه دختر باحال
شناسنامه قالب
نام قالب : استقلال
طراح قالب :جاوا استت
سایت پشتیبان : یکتا دانلود
به قدرت : بلاگفا
Copyright © 2010 All Rights Reserved by blueblue.Blogfa.com