سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
آرشیو
سایر امکانات
IP شما :
رحمتى: مگر تقصیر من است که استقلال دروازه بان ذخیره ندارد؟
مهدى رحمتى دروازه بان استقلال در واکنش به این مساله که اگر او مصدوم شود این تیم گلر ذخیره ندارد گفت: مگر تقصیر من است، این سؤال را از کادر فنى بپرسید.او پس از پیروزى یک بر صفر استقلال مقابل شهردارى یاسوج گفت: بازى با تیم هایى که در دسته یک حضور دارند سخت تر است چون شرایطشان فرق مى کند. در این بازى موقعیت هاى زیادى داشتیم اما خدا را شکر که توانستیم ببریم و به فینال برسیم.وى در خصوص جدایى فرهاد مجیدى گفت: مجیدى بازیکن بزرگ و معرف حضور همه است. نبودش شاید ما را اذیت کند اما سایر بازیکنان استقلال هم پتانسیل خوبى دارند و تمام تلاش خود را مى کنیم تا جاى خالى او احساس نشود.رحمتى در مورد تیم شهردارى یاسوج و اینکه پتانسیل لیگ برترى شدن را دارد یا خیر گفت: آنها تیم خوبى بودند و بازیکنانشان تلاش زیادى کردند و فکر مى کنم پتانسیل لیگ برترى شدن را دارند.دروازه بان استقلال درباره اینکه گفته مى شود در صورت فشار به کمرش با مصدومیت جدى رو به رو مى شود عنوان کرد: مگر مى شود بازیکن مصدوم نشود. هیچ کس به من زنگ نزده تا شرایطم را بپرسد. برخى روزنامه ها به جاى زنگ زدن به خودم تخیلات ذهنى خود را مى نویسند. من گرفتگى عضلانى در ناحیه کمر داشتم که با زحمات دکتر نوروزى و خانم محمدى توانستم این مشکل را حل کنم.رحمتى در واکنش به این مساله که اگر او مصدوم شود استقلال گلر ذخیره ندارد گفت: فصل تمام شد و ما باید به فکر فصل بعد باشیم اما هنوز این سؤال از من پرسیده مى شود. مگر تقصیر من است که از من مى پرسید. این سؤال را از کادر فنى بپرسید. باشگاه برود گلر بیاورد. من چه کاره هستم؟رحمتى در پایان در جواب این پرسش که آیا مشکل مالى دارد یا خیر گفت: فعلا مشکل مالى ندارم....


نوشته شده در تاریخ : شنبه 90/10/10و در ساعت : 11:25 صبح - نویسنده : دختر آبی | نظر
آخرین مطالب :
درباره
دوستان
سایت اطلاع رسانی دکتر رحمت سخنی Dr.Rahmat Sokhani
کــــلبه
لنگه کفش
سکوت ابدی
حسن آباد جرقویه علیا
پرپر
رنگین کمان
.: شهر عشق :.
ستاره سهیل
قافیه باران
پیروان ولایت
ماه و مهــــــــــــــر
گروه اینترنتی جرقه داتکو
.: هواداران دو آتیشه ی استقلال :.
هر چی تو بخوای
اصولی رایانه
باشگاه پرواز
.:توتویی:.
★ستاره ی سرخ★
ای دریغااااااااا
هر چی که دلت می خواد
true love
*ایستگـــــــــــــــــــــــــــاه انـــــــــــــــــــــرژی*
از فرش تا عرش
*دیدبان رایانه ای *
اخبارکامپیوتر و آی تی، دانلود انواع نرم افزارها
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان
ما آخر رفاقتیم
دامپزشکی
میلاد کی مرام
شهد
نسل سوم
بسیجیان عملیاتی
زاغه نشین
یه دختر تنها
شقایق
magicschool
الکترونیک و کارما
طلبه ایرانی
هو العشق
حاج آقا مسئلةٌ
ミ★ミسکوت غمミ★ミ
Romance
محیا
فانوس
سبک جدیدی از زندگی
MUSIC DOWNLOAD
سایه
سحر
یکی مثل ما
هر چی بخوای اینجا هست...
اندیشمند
زندگی
چـــــاوش ( چه خبر از دنیا ؟؟؟؟)
anzalichi
فقط به خاطر تو
ایلار
من ودلم
ایستگاه دلتنگی
ضد پسر
دنیای تنهایی من
دنیای امروز
ورزش و سلامتی
ستاره تنها
اصلاحات اساسی
لبخــــــــ ــــ ــــــــد دل
یه دختر باحال
شناسنامه قالب
نام قالب : استقلال
طراح قالب :جاوا استت
سایت پشتیبان : یکتا دانلود
به قدرت : بلاگفا
Copyright © 2010 All Rights Reserved by blueblue.Blogfa.com